onsdag 8 januari 2014

... but everyone else is doing it!

Jag spenderar alldeles för mycket tid i olika facebookgrupper. I dem finns det folk som säljer fina saker jag vill ha, folk som äger de vackraste klänningarna jag skådat, folk som gör toppenfynd på loppis. Å så finns det de som syr! Jag har aldrig varit något större fan av lapptäcken av alla dess slag, men jag kan inte låta bli att avundas alla de människor som vill, kan och faktiskt syr! Det gjorde så att jag tillslut trotsade huvudvärk och snuva - och sydde mig en kudde!
 Ingen avancerad sak inte, men ville bara testa. Blev faktiskt relativt rakt, för att vara mig. Kudden är sydd i återbrukade tyger jag vunnit i en tyg-grupp på facebook, det svarta fanns dock redan hemma. Ville testa i något fultyg innan jag vågar mig på att klippa i alla de vackra!


I morgon får den flytta hem till brorsan, då jag av någon knepig anledning lovat att städa hans lägenhet. Åh, vad jag längtar efter dagen då man får och kan skaffa eget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar