söndag 19 januari 2014

Om att ha en morot, eller två.

Som jag tror ingen har råkat missat, så är vi inne på ett nytt år. Nytt år - ny kula. Jag vet inte hur det är med er, men januari är verkligen en sådan där månad där motivationen finns - den är dit tvingad. Allt funkar, även om plånboken gapar ruskigt tom. Så även om jag rädd för allt som har med gym att göra, har svårt att låta bli godiset - så ska även jag försöka. Jag måste, innan det blir försent. Viktväktarna och badkort - here I go!

För att ge mig själv lite extra pepp så fick jag den här långklänningen skickad till mig, för det lilla priset av 130 riksdaler med frakt. Man kan inte göra annat än att älska facebookgrupper. 
Klänningen är gjort i en stumt, ganska glansigt tyg med brunsvart botten. Avskuren under bysten och med söta trumpetarmar.
Märket heter Fritzons, och den är i storlek 19 - vilket jag TROR motsvarar en ca 38. 

Omogna jordgubbar! Älskar't!

I detta skrivande tillfälle är klänningen ca 12cm för trång i midjan. Vilket är himla mycket. Jag tvivlar på att mina 88cm någonsin kommer att vara så litet som 74cm. Men man kan väl alltid få drömma? Det är väl därför man har morötter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar