onsdag 15 januari 2014

So many people here, they all talk so loud.

Åh, här sitter jag och drömmer. Efter min första arbetsdag någonsin med en faktisk lön. Supertrött, men ser fram emot att få gå upp innan sex imorgon. Att gå bredvid är ingen konst, det är riktigt trevligt - även om uppgifterna inte är särskillt roliga. Men det kan alltid leda till mer jobb, och det skulle jag verkligen behöva. Det börjar bli lite knapert på kontot, om jag ska vara ärlig.

Jag hoppas så in i bomben att det ska gå bra, så att man kan åka. Igen. Med fint folk, över sjön.
 Jag längtar efter att få strosa runt på Londons gator, bland butiker och gallerior.
 Bland fina hus i finare färger. Sådär som man bara kan drömma om att få bo.
 Se saker som jag sett förut, men människor som betyder the world to me! 
Ta fåniga bilder i telefonkioskar, gå på pub, äta skräpmat & shoppa. Åh, vad jag ska shoppa. 

Förhoppningsvis åker vi i maj. Jag & Arvid, och Amalia & Offer. Och alla andra, som vill följa med. Hipp hurra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar