tisdag 4 februari 2014

Januari genom instagram

Av alla typer av sociala medier det finns, så är instagram min absoluta favorit. BÄSTA platformen - som har allt. Tänkte därför framöver dela med mig lite av min feed, så här kommer JANUARI 2014!
Vill du följa mig så finns jag under aliaset @Dollythe!


Första veckan av Januari var jag sjuk. Det är det man förtjänar efter att ha studsat runt ute på Nyårsafton. 

Trotsade sjukdom och gick på Secondhand med pojkvännen. Hittade den här fina brickan för 225:-, men lät den stanna kvar i butiken.

Bytte lakan mitt i natten, och hittade inga som matchande - men tyckte det blev fint iallafall. 

Längtade lite efter sommaren, och målade naglarna i en klarorange-färg.

Beundrade min nyårsklänning lite, och letade efter fler. 

Gjorde smoothies nästan varje dag i en vecka, och några fastnade på bild.

Bakade tårtor till mamma som fyllde år!

Fyndade fina emaljgrytor på årets första auktion . . .

... och hittade en ny favoritkopp hos mormor!

Det var mitt januari, hur var ditt?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar